בחן את עצמך - האם אתה מוכן לצאת לצייד

שניה לפני שאתה "משאיר לנו פניה", ממלא את שאלון ההכרות שלנו ויוצא איתנו לדרך, צוות הציידים רוצים לשים את כל הקלפים על השולחן ולוודא איתך לפני ש"מאפסים כוונות" ויורדים לשטח, שהגעת לצוות הקומנדו השיווקי המתאים ביותר עבורך.                                                                                            העניין הוא, שאנחנו מחפשים שותפים עסקיים רציניים שירוצו איתנו "מרתון", וחשוב לנו לוודא כבר כאן בנקודת תחילת ניווט, האם אתה מוכן ליציאה לצייד הלקוחות שלך בדיגיטל – או לא.

הנה כמה נקודות שיעזרו לך להבין:

ציידים יודעים מה הם רוצים ויש להם יעדים ברורים להצלחה

במידה והחלטת שהגיע הזמן לעבוד עם סוכנות פרסום, מצוין, אתה ברמה תודעתית גבוהה ומבין שללא שיווק ונוכחות דיגיטלית שוטפת, אין לעסק שלך סיכוי להחזיק מעמד לטווח הרחוק.

השאלות  שכעת עליך לשאול את עצמך לפני היציאה לדרך הן:

  • מה אני רוצה להשיג בעבודה המשותפת?
  • מה המטרות השיווקיות והעסקיות שלי?
  • איזה רושם אני רוצה להותיר בדיגיטל?
  • מי הוא קהל היעד המדויק שלי ובאיזה פלטפורמות הוא מסתובב ומחפש אותי?
  • כמה אני בכלל רוצה להרוויח?
  • כמה שווה לי 'ליד'?
  • האם המיתוג והמיצוב שלי מספיק "חזקים" ומדויקים לי?

צייד אמיתי לא יוצא לדרך בלי "תמונה עתידית", בלי להגדיר יעדים ברורים וחשוב לנו להבהיר שאנחנו לא נתחיל את העבודה לפני שלשני הצדדים יהיה ברור באופן המובהק ביותר – לאן מועדות פנינו?

אז אם אתה רוצה "לרוץ על עיוור", לא כדאי שתעבוד עם סוכנות הפרסום שלנו. 

ציידים לוקחים אחריות משותפת ומבינים שההצלחה בשליטתם

אם אתה חושב שברגע שנתחיל לעבוד יחד העבודה שלך תיגמר, אתה מוזמן כבר עכשיו להמשיך הלאה לסוכנות הבאה, לדמיין ולחלום שהתוצאות פשוט יזרמו לעסק.                                                              אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתה המומחה היחיד והבלעדי לעסק שלך! ואנחנו?

  • נדאג לחמש את מערך השיווק והמכירות שלך בכלים הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים ביותר.
  • נטמיע תהליכי אוטומציה  על מנת להעלות את אחוז הריווחיות מבלי להגדיל את מצבת העובדים.
  • נבנה תכנית שיווק מקיפה ומדויקת לעסק שלך על פי מה שאנחנו נעריך שהעסק צריך ולא מה שאתה בהכרח רוצה (זה המקום לגמישות מחשבתית!!!)

ומה לא נעשה?

לא נוכל לקחת אחריות על החדשנות בעסק שלך, על השינויים בענף שלך, פיתוח והכשרת העובדים שלך – או בכלל, התפקיד שלך. הצלחה עסקית אינה טמונה ברכיב אחד בעסק (השיווק), אלא מסינרגיה של כל הפונקציות בארגון.                                                                                                                             האם אתה מוכן להירתם לתהליך של התפתחות ושיפור מתמיד בעסק? אם לא, לא כדאי שתעבוד עם סוכנות הפרסום שלנו.

 

ציידים חושבים "איך כן" וגדלים מעל הבעיות

אנחנו לא בנויים לתירוצים. פשוט לא. אנחנו אנשי ה"איך כן":

  • איך כן אפשר לשפר את מערך השיווק והמכירות?
  • איך כן אפשר להעמיק עוד את המשפך?
  • איך כן אפשר לחמם את הלידים עד הסגירה על אוטומט?
  • איך כן אפשר להקדים את המתחרים?

אנחנו לא נגלה סובלנות ולא נשתף פעולה עם בינוניות, עם "תרצת נפוצה", עם עייפות, ועם קיצורי דרך. מי שרוצה להצליח בעסקים צריך להבין שלהצלחה יש דרך, יש כלים ומתודולוגיה ברורים והתפקיד שלנו הוא למפות את מערך השיווק והמכירות שלך – לדייק ולשפר אותו, ולפתח יחד איתך חשיבת ואסטרטגיית "איך כן" לאורך כל הדרך.

אם אתה לוקה בחשיבת "למה לא עכשיו ולמה לא אנחנו", לא כדאי שתעבוד עם סוכנות הפרסום שלנו.

ציידים יודעים ש"זה עובד"

יש מאחורינו שנים של ניסיון, וניהול קמפיינים ללמעלה מ- 100 בעלי עסקים שונים ומענפים מגוונים. אנחנו לא חושבים, מניחים, מקווים ששיווק דיגיטלי יעבוד – אנחנו בטוחים בזה.                                                   ראינו וליווינו עסקים שהכפילו את ההכנסות שלהם רק מקבלת החלטה פשוטה כמו התקדמות ל- CRM מתאים וטכנולוגי יותר, שינוי במסרים בקמפיינים או במבנה המשפך.

אין לנו זמן לספקנים, לכאלו שעדיין בוחנים מה הסיפור של הדיגיטל, אנחנו רוצים איתנו בעלי עסקים שמוכנים להשקיע! להשקיע זמן בפגישות אסטרטגיה, בניתוח דוחות, בפתיחות מחשבתית לשינויים והטמעת כלים טכנולוגיים חדשים.

ואתם, מוכנים?

במידה וכן – כדאי שתעבדו עם סוכנות הפרסום שלנו.

שתפו בפייסבוק שתפו בוואטסאפ